Oemotståndlig lust

..Nästan i alla fall.
Är det något jag hatar så är det folk som cyklar på trottoarer...Eller när cyklisterna tror att dom kan cykla över ett övergångsställe bara sådär.. OJ kom där en bil?
Morr.
Gick nerför backen idag..ner mot staden..Kommer en cyklist på trottoaren..O jag får nästan hålla fast mig själv för att inte göra ett utfall och hockeytackla ner killen på vägen (skratta inte Nicco för jag menar allvar).
Eller..slänga ut honom framför en bil eller nåt sånt.
Nämnde jag att jag avskyr när folk cyklar på trottoarer?

Jaja, dags för en lägesrapport som jag lovade dårå.

Köttfärs ute ur frysen? Check.
Kläder inhängda? Check. (Har till och med röjt upp i klädkammaren så att jag numera kan gå in och vända mig utan att behöva falla handlöst över alla grejor)
Hår plattat? Check.
Film lämnad? Check.
Rödvin inhandlat? Check. (Köpte även ansiktsmasker inför kvällen, jordgubb och vanlij..lär behövas för sommarkänslan)

Förutom detta har jag även vattnat mammas blommor och tagit in hennes post. Hört av mig till storasyster, snackat skit med Tobbe, ätit lunch och diskat efter detta.

Ska vattna mina egna blommor också..efter att jag har druckit upp mitt te och surfat runt lite mer :)


GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0