Ojdå...AJDÅ!

Haha Matte, klockren!

Dock verkar detta vara lite av ett tema för mig just nu..Ojdå..AJDÅ!
Näe..Ska inte gnälla. Det mestagårju faktiskt på topp.
Varför finns det då alltid smågrejor som stör? Som biter sig fast och inte riktigt släpper taget?
Förbannat irriterande.

Sitter för mig själv i mitt fina kök. Det är ju i stort sett färdgt nu. Fattas en fläkt, ett vinställ och en hylla..och tavlorna ska upp. Det sistnämda fixar jag dock så fort jag har köpt betongspik.
Sitter själv ja.. Kände att jag behövde det idag. Det är inte många timmar jag har umgåtts med mig själv när jag har varit ledig. Ska göra det i ett par timmar idag. Sitta här..Läsa tidningen..göra en ansiktsmask..städa upp lite efter gårdagens klipp och klistra kväll..krypa upp i soffan med en bok eller Cosmo. Mys.

Vaknade först vid 7 när Nicco skulle upp och iväg till jobb..Somnade om och vaknade igen kvart i tolv av att Eva hoppade ner i sängen till mig ;) Haha...tror vi var lite trötta gumman!
Sen blev de frulle på stan och lite mer hawaii stuff till festen. Tror vi är i stort sett redo nu. Ska hämta mina grejor lite senare, när jag har ork att bege mig ut igen. Lite smått energilös idag.. :(

Näe..om jag ska kunna njuta av en lugn dag är det dags att diska och bädda sängen.

Another bruise to try and hide, another alibi to write
Another lonley highway in the black of the night..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0