Omänskligt trött

Var precis uppe och hjälpte någon med Tv'n..
Japp, klockan är kvart i fyra, jag vet.

Nu när jag kom ner igen känns det som om någon har slagit en skyffel i bakhuvudet på mig. Hjälp vad trött jag är. Kommer att bli galet svårt att försöka hålla mig vaken hela dagen, får nästan bli en powernap på ett par timmar först.
Måste ju hålla igång hela dagen sen..aja, blir nog bra det med.
Om ca 2 timmar ska jag ringa och väcka pappsen, han ska minsann jobba idag. Bara en sån sak. Nästan bud på att hälsa på när vi ändå är ute och yrar.

Nej...fortsätt jobba sandra!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Skyffel med sand levererad av John Blund

2007-07-09 @ 05:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0