Paraplyväder

Det regnar.
Igen.
Sällan..nope.

Är en riktigt bra dag oavsett vilket.
Vaknade av att någon låg och tittade på mig, haha!
Upp och hade ju som sagt planer...se nedan

Gick sådär.
Har förvisso kollat på Evas lägenhet.
Annars? Nje..

Varit på Papi och hämtat grejor
Hälsat på Heting på Oz emellan, käkat cocosglass, handlat på OJ och nu fluffat ner oss i soffan igen.
Kan tilläggas att vi somnade rätt ordentligt här innan...båda två. Jag och Eva alltså.

Hahaha..Skrattar lite åt Hampus fortfarande.

"HEEEEJ Sandra"
Hej hej? Såg nog jättefrågande ut över det överglada "hejet" för nästa kommentar blev "Ja du är ju rätt omtalad här"

Hrm.. Ni som känner mig vet att jag inte tycker att spec mycke är pinsamt..men vafaaaan :P
O DU! Jag vet att du garvar nu :P "Asså dom här är skitbra mannen"
Usch!

When the sun shines we shine together ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0