Pigg!

Juhupp?
Så klockan är lite över sex, och jag har varit pigg hela natten? Nu förstår sandra nada? Haha :)

Men skönt är det i alla fall!
Har inte ens haft min svacka mellan 03 och 05 som jag brukar. O Nej..I don't do drugs, mohaha!

Tobbe har fixat med min dator, jag har försökt komma på smarta ställen att lägga den röda mattan på. Försökt hitta broschyrer att fylla upp med..hmm funkar sådär idag :( Jäkla röra överallt! Jaja..ska väl ge det ett nytt försök natten som kommer, min sista! Galet hur fort en vecka går egentligen.

Planer för veckan? Jajamensan!

Måndag: Städning hemma som gäller.
Tisdag: Besiktning av vägg, tak och golvet. Finally!
Onsdag: Köpenhamn med mamma
Torsdag: Tvätt, sen umgås med kidsen :) Festivalen kickar igång så förhoppningsvis en sväng på staden med storebror och svägerska..och givetvis kidsen, men dom tänkte jag ju låna hela dagen :)
Fredag: Festival..grilla ute hos Brad?
Lördag: Festival..förfest hos mig med syskonen?
Söndag: Luuuugn dag, film i soffan och god mat skulle jag chansa på. Vad tror ni?

Så..något planerat för varje dag. Dock inte heldagar. Känns skitbra! Dom flesta kvällarna är ju öppna för förslag ;)

If I lay here..If I just lay here...
Would You lay with me and just forget the world?

image64

Miiin underbara säng....snart kommer jag hem :)


Kommentarer
Postat av: sandra

ja förra sommaren var härlig o vi hade riktigt kul!! ja vi får ta o ses i veckan! tors o fredag jobbar ja inte....så vi hörs någon av dagarna. =) Kram

2007-07-22 @ 10:03:37
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: annie

familjen Shulman är grymmers. det finns inte ord :p

2007-07-22 @ 16:50:33
URL: http://anniehd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0