Skratta eller gråta?

Sitter och läser en artikel på Aftonbladet.
Handlar om Båstad...eller snarare om dom fruktansvärt jävla omgona snorungarna som faktiskt åker dit.
Japp. Vi tänkte också åka dit. Men för att träffa folk och ha skoj.

Blir fan mörkrädd när jag läser om "Kalle 21"
"Vi kallar det för knullrummet...vi är ju tre som delar på samma rum så då är det ett alternativ att ta in tjejen hit"
Rummet består av en madrass...that's it. Herregud. Jävligt tändande? Eh?
Hur mycke har man hinkat för att tycka att de är OK att en kille tar med en in dit?

Ett annat mongocitat:
"Nä asså..jag kollar om tjejen vill ha kondom, o vill hon inte de så skiter vi i det...Jag vet ju att klamydia är vanligt här men skitsamma"

Okey.
Om vi då säger att målet för dom här killarna var att ha sex med minst 4 tjejer var under denna veckan...Jag orkar inte ens räkna...Spännande statistik över hur många som blir smittade..

Väx upp.

Kommentarer
Postat av: sandra

fy fan vad skabbigt. usch!

2007-07-12 @ 13:58:59
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0