Turn me on!

Ja, kan någon hitta "on" knappen?
Jag tycks ha tappat bort den i alla fall? Känner mig riktigt off. Tja, ja jo..Kan iofs bero på att klockan är halv sex på morgonen och jag har varit vaken i 12 och en halv timme..utan att ha sovit ordentligt först.
Men vem tänker på sånt?
Haha.
Vi är glada i alla fall ;) Eller? :D

Ska städa upp lite i BO (Backoffice) och sen bära upp lite tidningar. Sen får man minsann öppna dörren och släppa in lite frisk luft. Skönt ska det bli, just nu är det ca 0 procent syre här inne...Eller var det bara jag som var trött eller vad kom vi fram till?

Känns alltid som om man har glömt något när natten har varit så här lugn. Man blir klar så fort.. O jag tycker ju faktiskt om det här med att 1000 bollar i luften samtidigt..Som det är just nu har jag knappt en halv boll...och den halvan jag har ligger på marken...
Dålig jämförelse...men mer kan ni inte räkna med 05,30 gott folk!

En och en halv timme to go...

GOdnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0