Uppmuntrande?

Nej, inte direkt.

Har en sjukt brännande känsla i magen, kan inte förklara bättre än så, men bra mår jag inte. :(
Tre timmar har redan passerat, tiden verkar gå fort inatt!
Det är kallt ute...Kul i juli..Ha...
Jag har sagt till om två semesterdagar...v.33. Helgen där. Blir ledig 9 (kanske10) dagar i streck. Ska bli skönt.
Imorgon blir de gröt till frukost. Enligt schemat borde jag träna också..men ska träffa Nicco.. Hm.
Mitt huvud verkar vilja sprängas i bitar och käkarna är spända som aldrig förr.

Åt detta gör vi?
Ska äta, och dricka nu. Håller tummarna för att mage och huvud samarbetar sen.
När jag kommer hem ska det sovas ordentligt, om jag så ska knapra sömntabletter. Inget halvdant denna veckan.
Så får vi se om det blir träning då eller på onsdag. Känns dock sådär att börja gå utanför schemat redan samma vecka som det börjar. Men en dag dit eller en dag hit kan faktiskt kvitta.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0