24 timmar från nu..

Om 24 timmar har jag...

Nästan jobbat klart min näst sista natt
Förhoppningsvis fixat klart med Expedia (bokningscentral)
Förhoppningsvis kommit en bra bit på väg med mina lathundar inför Saras upplärning
Troligtvis sovit bort en dag/legat på soffan och degat en dag
Haft ångest över det förbannade brevet i flera timmar, och förmodligen inte fått något vettigt svar i alla fall. Jodå, jag ÄR en positiv människa..Ha..ha...ha :P

Strunt i det nu.
Ska fixa lite med helgrutinerna och sen får jag gå hem.
Har köpt fem filmer...

*Saw 3
*Brokeback moutain
*Save the last dance (söööt)
*Grease (Lätt, lätt, lätt en gammal goding)
*Top Gun (Som ovan fast snäppet bättre)

Den sista filmen får mig alltid att undra om jag skulle valt pilotskolan istället :P

ÅH! Förresten....min fallskärms-hopp-dvd...Undrar var den är?
Nostalgitripp....Man får nästan..men bara nästan samma kick av att kolla på filmen..och inse att man faktiskt hoppade från 3000 meters höjd...som när man faktiskt gjorde det..

Mmm... Nice!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

heej sandra...mysiga filmer.=) hoppas allt e bra.. puss å kram

2007-06-23 @ 08:29:31
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0