Cheek to Cheek!

Okey.
Det är bara att inse.
Mitt liv äger för tillfället :)

Japp, här behöver målas om, absolut.
Men jag bor här, min soffa är uppe..min tv är uppe.
Mitt kök är i stort sett klart.
Sovrummet är fix färdigt.
Jag har druckit mina första glas vin här.

Yes, jag mår bra!
Inte för att jag mådde dåligt innan, men ändå.

Dessutom är jag ledig!
Ska ut till pappa och softa vid poolen om en stund. Skaffa lite bränna så här sista dagen som det ska vara kalasvarmt. Sista dagen just nu ja...Mer kommer :) Det är jag säker på iaf ;)

Sitter och sjunger till Olas senaste...
Do you feel like I feel....NATHAAALIEEEEE?
La La la :)

Bilder kommer ikväll!

Do you feel like I feel? ;)

Kommentarer
Postat av: SANDRA

olas nya e braaa tycker jag!

2007-06-12 @ 21:26:31
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: Dezzy

Grymt bra låt ;) dock en gammal!

2007-06-14 @ 21:03:10
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0