Dagens och Veckans

VÄDUREN
21/3-20/4
Det mesta av måndagen handlar om praktiska beslut och kanske om inredning. Du får en del nya fina idéer

Väduren
Vecka 24 (11 juni - 17juni 2007)

 Drömmer du om romantik kan det bli verklighet nu. Du är en härlig tillgång i arbetet den här veckan och kan lösa problem som andra går bet på. Det kan bli tal om att just du ska få extra gott om pengar. Det är genom ett extra arbete som du får det bättre ekonomiskt. Men någon spelvinst får du inte nu.

Lyckotal: 13, 15, 21, 29, 30, 48, 49
Bästa lyckotal: 13




Okeey...Inredning? Check.
Härlig tillgång i arbetet? Tjaa..jag rycker ju in och jobbar extra på torsdag så..Check.
Praktiska beslut måste jag nog fatta en hel del idag...Jodå Check där också.
Mer pengar tackar jag inte nej till... ;)

Rätt ok.
Bra start på måndagen. Nu ska jag bara hem och sova i fyra timmar sen är jag fit for fight igen!

Ha en god måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0