Dansar och gråter


 

Den låten går på repeat i mitt huvud idag..

You've got me dancing and crying....

Bla bla bla.

Filmen var OK! Lite väl förutsägbar men hade definitivt sina poänger!
Dessutom är det aldrig fel att skratta på en söndag ;)

Sitter just nu med en grym ångest..Eller NEJ! Stryk ångest!
Jag får inte ångest, håller inte på med sånt.
Ångest är dumt.
Men i alla fall, för att återgå till ämnet.

När helgen har varit sådär jättebra, man har haft en sjukt bra ledig vecka. Hunnit med massor, träffat vänner, utgång i Lund, utgång i Helsingborg, dansat, x antal liter vin och mycket skratt.
Då känns det sådär spännande att veta att man har en veckas nattjobb framför sig.
Missförstå mig rätt. Jag trivs med att jobba natt, i alla fall när jag vet att det är en riktigt bra erfarenhet.
Men innan man väl har gått på sin vecka igen, då suger det kraftigt!

Strunt i det.
7 dagar har ingen människa dött av.
Sen är jag ledig igen!

Borde ialla fall gå och lägga mig nu, ska hjälpa storebror och svägerskan att flytta imorgon.
Imorgon är det alltså dags.
Miche ska bli sambo, det är stort !

Onsdag eller torsdag står jag alltså med hans lägenhet.

Life has a funny way of messing with your head.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0