Det börjar närma sig :)

I morgon så jäklar :)
Mamma har varit en pärla (som vanligt) och städat nästa hela mitt "nya" kök idag.
Så imorgon ska köket packas upp, kläder ska tas med, sovrummet ska bli klart..för på fredag...då jäklar flyttar jag in :)

Ska sova där på dagen, TV'n kommer ju kl 14. Så då kan jag lika gärna vara där uppe ;)
Wonderful!

Nästa vecka ska de målas! Tjohej!

Nåt som inte alls är lika kul är att jag inte alls trivs så bra med nattjobb som jag trodde att jag skulle göra. Jag lyckas aldrig riktigt vakna på nätterna och är allmänt seg alltid känns det som. Aja, man ska inte ge upp än!
Sen nån gång när man är chef på sitt eget hotell är de bra att kunna alla avdelningar, haha :P Ligger liiiite före i tiden här!
Dessutom livar Tobbe upp stämningen på natten ;)

Förresten...Välkommen hem Maggis! Hoppas att Ryssland var riktigt bra! :)

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: magdalena

tack så mycke :D hoppas du har de braaaa.. och att helgen va bra :) puss

2007-06-06 @ 20:45:12
URL: http://magdalenab.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0