En Hot Shot nollåtta tack?

Vad hände?
Varför slutar alltid mina utekvällar i Lund likadant?
Med att jag missar tåget.

Aja, jag hade skitskoj som vanligt.

Först lite BK med med Mattias och Åse, sen Lundia. Massa rött vin, rosévin och bubbel senare var väl humöret mer eller mindre på topp.
Trodde jag inte med tanke på den roliga upptäckten på eftermiddag (blockering på msn)

Massa goda skratt och givetvis två ton jobbsnack.

Bort på Grand för lite shots och drinkar..och givetvis mer vin.
Fick ju givetvis inte nog där..såå.. Till Stortorget för lite spontandans och asgarv.

Där hittade vi Mr Hot Shot nollåtta. (Även kallad Fredrik)
Fredrik var trevlig.
Haha.

-Trivs du som singel då?
-Absolut, det är skitbra
-Ahaa...
-Du själv då?
-Joo...alltsåå...Klart jag trivs...men saken är den att jag nog inte är riktigt singel...Typ..

Jodu :P Inte lätt när man inte kan bestämma sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0