Era Åsikter?!

Okey,
Jag har ägnat en timme av denna natten till att skriva ett brev.
Yes, snailmail.
Det är ett otroligt ärligt brev.
Ett brev som ställer frågor, frågor jag vill ha svar på.

Så.
Nu behöver jag era åsikter.
Det låter väl kanske självklart att det här brevet ska överlämnas.
Men ska jag det?
Jag är inte ens säker på att jag vill ha svaren?
Vill jag det?

I längden, absolut.
Just nu? Det beror på vad svaret/svaren är.

Så..
Vad gör jag gott folk?

Kommentera!

Och glad midsommar! (Jag och Bella har precis hissat flaggan i ösregn, TACK Mattias! Morr...)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du måste om du inte skall hamna i om som du skrev om

2007-06-22 @ 05:49:12
Postat av: Eva

Ingen mår bra av att leva i ovishet

2007-06-22 @ 11:03:37
Postat av: Dina

Lämna det! Ibland blir man överraskad över hur man reagerar, oavsett svar.

2007-06-22 @ 11:30:38
URL: http://walfridsson.blogg.se
Postat av: BIG B

Är man rädd kan man inte gå vidare. Tror inte en bergsbestigare tittar upp på berget och vänder, har jag gått hit får jag tamefan gå upp också.....

2007-06-22 @ 16:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0