Hjälp?

Okey...
Har konstaterat en jobbig sak.

Om jag ska få sova 8 timmar idag behöver jag lite hjälp.

Så..
Någon frivillig som kan ringa Nordsjö i Helsingborg och fråga om de har fått in en rekvisition till mig?
Tack!

Någon som sen kan ringa min fastighetsskötare, be honom plocka bort min bänkdiskmaskin och fråga vad det kostar?
Tack!

Ni kan ju kommentera och berätta vad dom sa sen? Alternativt skicka ett sms!
Tänk vad glad hela sandra blir när hon får sova innan hon ska tillaga sin berömda lasagne!

Kommentarer
Postat av: Eva

Så nu har jag ringt Nordsjö... Nej dem har inte fått rekvisitionen. O brogripen föredrar om du ringer... Jag skällde precis ut dem för deras urusla öppetider...

2007-06-21 @ 01:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0