Hjälp?!

Jahaja,
Jag fick ju då ansvaret för en av våra bokningskanaler över sommaren.
Har precis lagt ner en timme på det..Oj vad mycke det var man skulle kolla, dubbelkolla och tänka på innan man kunde skicka iväg fakturan.
Sen går inte PM-rummet att checka ut för att det ligger på 0,02 öre..Why??

Okey...ingen som fattade nåt utom Tobbe nu tror jag så jag byter ämne.

Sista natten man fixar nu då ;) Yeah!

Dock är de keeping up the good work som gäller.

Måndag: Hem och ägna förmiddagen åt viktiga telefonsamtal och städning, eftermiddag hämta kartonger med Eva, förhoppningsvis vitrinskåp och färg med pappa.
Kvällen till svägerskan och brorsan

Tisdag och onsdag dagtid hänger lite på om jag har fått färg eller inte
Tisdag kväll är de iaf Pizza och Greys anatomy med Nicco
Onsdag kväll fika med Cecilia

Torsdag Sofiero
Fredag troligtvis Top gear på dagen med tobbe och sen kramas med min soffa på kvällen
Lördag är de venfestival med Anders
Söndag kommer kanske Mackan o hälsar på..

Hej hopp liksom,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0