Höstlängtan?

Nej, jag läntar inte efter hösten!

Men när man sitter såhär, spanar ut genom fönstret, allt är regnvått och regnet bara öser ner. Då börjar man tänka på hösten.
Höst är egentligen himla mysigt. I lagom mängder i alla fall.

Något jag saknar på sommaren och som det blir betydligt mer av på hösten är min träning!
På sommaren är det så grymt mycke annat som ska hinnas med att träningen hamnar längst ner på listan, alternativt inte blir av alls.
Ser ut att bli en sådan sommar i år, där träningen inte alls blir av.
Det gör väl iofs inte så mycket.
Men när jag väl har kommit igång sen..I love it!

Ner på gymet på eftermiddagen/kvällen. Köra ett ordentligt styrketräningspass/ABSpass/Powerpass/springa en halvmil.
Hem och ta en dusch, fixa mat och krypa upp i soffan framför nån grym serie eller en bra film.
Underbart!
Måste bara få det här med träningen att fungera med jobb också, där är det lite trixigare.
Jobbar jag bara natt så är det rätt lugnt.
Då blir de träning på kvällen innan jobb.

Men om man jobbar dagpass...svårare.
Har riktigt svårt för att gå upp på morgonen för att träna när man ska jobba på eftermiddagen.
Hmm..Men kommer jag bara igång så.. Då är de svårt o stoppa mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0