Hur är det möjligt?

Hur kan det bara vara möjligt att vara så här trött?
Har suttit här och pysslat med lite pappersjobb och varit nära att somna flertalet gånger, fattar inte det.
Jag sov ju igår...7 timmar nästan...så varför så in i H****** trött?

Värst av allt är att jag har fem nätter kvar. Hur ska de gå om jag knappt kan hålla ögonen öppna min andra natt? Lätt jobbigt.

Världens bästa Gill har iaf ringt och roat mig lite. Vi ska äta frukost ihop på torsdag, nice! Perfekt grej att göra när man slutar kl 7 på morgonen. Mys! Lär ju bli en del skvaller om helgen som gick, haha! Förstår inte alls de? ;)

ÅHH vad jag längtar efter att få komma hem, äta frukost och gosa ner mig med täcket och kuddarna. När jag väl går upp sen ska jag upp till min<-- haha, lägenhet och börja städa. Sovrummet kan jag fixa i ordning utan problem. Köket är det bara att lasta in i. Kanske får be pappa komma och köra lite kartonger imorgon kväll så man kan börja fylla köksskåpen. Alltid nåt.
Måla har jag gott om tid på mig att göra i nästa vecka. Känns dock som att all min ledig tid bara kommer att försvinna..Bah semester i ett par veckor hade varit underbart. Men då lär man ju bli pank på köpet.
Aja, det ska nog gå det med. Känns som ett evighetsjobb man har framför sig bara.

Dessutom är båda mina lediga helger som är kvar i juni totalt uppbokade.
Nästa fredag tar en av systerdöttrarna studenten, middag och party, förhoppningsvis utgång efter.
Lördagen är det dags för sommarfest med jobb...
Torsdagen den 26:e är de konsert på Sofiero med brorsan, svägerskan, eva och halva mitt jobb. Ark, Sahara Hotnights och Timbuktu :D Yeah!
Den 28:e är det venfestivalen som gäller! Joddla ska uppträda och vi ska dra med oss picnic och vin och glassa rundor på Ven, we like!

Sen är det helt plötsligt Juli?! Ops!
Har dock inget inplanerat där förutom Helsingborgsfestivalen och den är ju inte förrän i slutet. Puh!

Näe..om man skulle fixa de sista här innan nästa person kommer...det är ju trots allt bara en halvtimme kvar nu! Tackar!

Ha en skön dag!
Jag håller tummarna för sol!

Kommentarer
Postat av: Dina

Inte för att jag har nåt kul att skriva, men ser så tråkigt ut med en 0a på kommentarer ;)
Men jag vet hur det är att vara trött, vännen och jag är inte heller nån hejare på att jobba natt =/
hihi. Sköt om dig! Puss o kram!

2007-06-06 @ 21:17:50
URL: http://walfridsson.blogg.se
Postat av: Eva

Timbuktu är den 28:e gumman!

2007-06-07 @ 08:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0