Inatt är jag okey.

...Sist jag skrev var jag nog inte det.

Som sagt hade jag skrivit ihop ett jätte-inlägg innan jag gick och la mig i lördagsnatt.
Raderade allt ihop klockan sex på morgonen.
Inte för att det inte stämde.
Men kanske för att det var alldeles för personligt.
Mer än vad jag vill att "alla" ska veta.

Lördagen var annars klockren. Trots regn hade vi riktigt kul! Lekar (jag och pinglan är dreamteam även här), vin, mat och massa skratt.
Skämtade med Mattias och Anders om att försvinna till thailand på obestämd tid med pingelkossan..Haha dom tyckte inte det var kul alls? :P Tyckte ju vi ;)

Efter ett seriöst snack visste jag inte alls vad jag skulle tro eller tycka. Har fortfarande inte riktigt kommit fram till om det är bra eller dåligt...eller lite av varje?
Dock kändes det som en knock i huvet när man väl kom till en viss insikt.

Om jag skriver i gåtor inatt?
Haha tydligen.

Kommer ett mindre seriöst inlägg senare förmodligen.
Söndagen blev iaf lugnt och mysig. En film, bra sällskap och ramlösa..(iiinget vin) ;) Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ramlösa? Jag är imponerad... Ja jag är ju då din galna lilla påskfjädersnappare :P

2007-06-19 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0