Intriger!

Var i hela fridens namn tog natten vägen?
Sist jag kollade på klockan var den ca 02...nu slutar jag om ca en timme.
Hjälp?

Ska inte klaga, underbart!
Nu var denna natten gjord.
Nu är jag ledig tre kvällar till nästa.
Sitter fint!

Förstår bara inte. Är det inte ganska självklart vems sida jag ställer mig på? Det kvittar hur mycket man klagar på den här personen. Vad jag väljer och vilket parti jag tar, det borde alla ha förstått vid det här laget! Att leka besserweisser med mig, Big No No!
Speciellt inte när man knappt har koll i alla fall. Så kvittar det vad alla andra säger.

Jag är låångt ifrån perfekt. Men jag kan åtminstone erkänna det.
Hade varit underbart om inte alla andra hade trott att dom kan och vet allt! Morr..
Yepp, jag är lite kinkig idag.

Frukost med världens bästa Gill efter att jag har slutat, sen lönesamtal med chefen...Gulp :P
Sen är det dags för mig att krypa ner i min uunderbara säng.
Världens bästa sambo är vad den är.
Står alltid och väntar och håller käften ;)
Dessutom stökar den aldrig till och fyller aldrig vasken med disk.
Perfekt! :)

Jag kom hit med:
Partner/Molgan
Jag ska kryssa i något av det inför lördag...Ska ju bli kul om inget annat :P

Även:
Jag är:
Vaccinerad/Marinerad

Que?

Nu dansar mexikanaren på min axel igen. Blir halvt döv av allt gapande om Speedy :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0