Jag behöver tips?!

Tror visserligen att det är min inställning det är fel på.
Jag kan helt enkelt inte sova på dagtid.
Jag avskyr att sova på dagtid till och med. Det är verkligen det värsta jag vet. :(

Jo jag vet.
Skitsmart och ta ett natt-jobb då.
Sådär va?

Men det här jobbet gjorde att jag får lära mig något nytt, har ett fast jobb och dessutom får stanna kvar på stället som jag bara älskar och trivs nåt sjukt bra på.

Men åter till problemet här.
Jag vaknar hundra ggr per natt..nej dag. Tittar på klockan, kollar om jag har fått sms eller missade samtal. Dricker lite...
När jag väl går upp försöker jag inbilla mig att jag har sovit i ca 7 timmar (max, max, max) men i verkligheten har jag väl sovit ca fem. Räkna att jag vaknar typ fem ggr..och fördriver lite tid med att vara just vaken.
Undrar hur många timmars kvalitetsömn vi pratar om då?
Inte är det många iaf.

Därför behöver jag nu lite hjälp/tips.
Hur ändrar jag inställning?

Förr var sömn riktigt viktigt...nu? nja nån gång om jag kanske har tid..haha..

Nej dags att fixa det sista innan man ska åka hemåt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0