Klant!

That's me.

Lyckats balansera rundor på än det ena och än det andra hela natten.
Överfulla backar med disk, brickor med massa glas.
Och vad gör jag nu på morgonen? Tar en liten bricka med en kaffekanna och en mjölkkanna..Snubblar över fläkten (som jag själv har ställt där), spiller ut mjölken över halva receptionen och mig själv...och givetvis går kannan sönder...

Men?
Behöver nog tvätta min uniform har jag en känsla av?
Får kanske göra det lite snabbt när jag kommer hem, o hoppas på att den torkar i solen i sovrummet..Men det borde den väl göra eller?

Natten har faktiskt gått någerlunda snabbt i övrigt.
Slutar om ca två timmar (förhoppningsvis lite mindre) igen så.. :)
Ikväll jobbar sjukt bra folk, Sandra like :)

Usch vad min säng kallar på mig..

Kommentarer
Postat av: Anders

Tjena!! Har du rapporterat den trasiga mjölkkannan eller? hehe... ha det bäst Puss

2007-06-13 @ 17:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0