Men..

3-1
Jahapp. Ser väl inte speciellt svårt ut det här..Eller vad tror vi?
Jag är rastlös men trött.
Inte alls sugen på att gå ut, men måste göra något.
Vill umgås med flickorna men ändå är jag osocial.
Tror jag har lite personlighetsklyvningar ikväll.

Sen har vi ju den eviga frågan.
Vad ska jag ha på mig?

Jag har verkligen ingen aning.
Jeans... jo. Men vilket linne? Måste jag stryka något så spyr jag.
Orkar inte.

Oj vad vi är positiva ikväll, haha..
Nej..får väl sätt igång lite bra musik och platta håret.
Kanske kan få igång mig.

Blir i alla fall någerlunda nyktert ikväll.
Håller alla tummar för att Patrik ska vara ute. Det skulle va lite småkul faktiskt!
Party on people!


Mina fjällor som jag ska göra stan med ikväll :)


Kommentarer
Postat av: SANDRA

den bilden på oss hade inte jag, fin den va!

2007-06-03 @ 13:59:46
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: SANDRA

en annan sak: de där me hålla tummarna funkade visst:)

2007-06-03 @ 15:54:47
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0