Midsommarfirande!

Det ska bli en galen dag imorgon, så enkelt är det..
Min laptop ska lätt med på jobb..Kommer att bli en del bilder har jag en känsla av ;)

Dom tre musketörerna ska fira midsommar, Tack Nicco för nice initiativ! ;)
Jag och Eva har våra egna sjuk planer, fixat lite grejor inför det nu ikväll...
Nicco kommer att skratta ;)
Men är det midsommar så är det!

Sovit lääänge idag, hör och häpna!
Blev halvt chockad när jag vaknade och kollade klockan.
Upp snabbt, lasagne (gårdagens) och en dusch..
Eva kom...
Världens goaste gumma!

Fick en "Dagbok", en bok om sömn och en relax-skiva. Allt för att kunna sova bättre om dagarna ;)
Du är bäst!!

Jobba vidare..haha..nada att göra inatt..
Men men :)


Kommentarer
Postat av: Dezzy

du sov jättelänge :(

2007-06-22 @ 00:19:50
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0