Ryggont!

Där får man när man överdriver!
Det här med "Ät mer gröt" och visa musklerna igår var sådär bra.
Ryggen ömmar...
Dessutom har jag två ögon som inte alls vill samarbeta, förstår inte riktigt hur jag ska hålla mig vaken i 4 timmar till. Har trots allt varit vaken i 20 nu. Puh!

Har i alla fall inte speciellt mycket kvar att göra.
Ska sätta upp lite glas, block, pennor och ett blädderblock på andra våningen. O sen lite vatten till tre pers nere i källaren.
Tömma papperskorgarna och lägga ut tidningarna
Sen är jag klar.
Finito.

Fick ett smågulligt samtal inatt.
"Men om jag faller pladask för dig då?"
Naw ;)

Ska bli underbart att komma och sova! Underbart, underbart, underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0