Som det kan bli.

Hann vara hemma i ca 7 timmar idag. Tvättade uniformen och hängde upp den utanför fönstret, haha! Såg nog rätt kul ut, men nu är den fin igen i alla fall ;)

Sov, käkade överbliven pizza från igår med tidningen som enda sällskap. Det var så skönt!!! Behövde den pausen från allt folk.
Efter en dusch och sminkning var det dags att bege sig igen. Kände mest för att skrika, stampa i golvet och vägra just då.
Rejält trött med andra ord.

Men här står jag nu. Alla är på underbart gott humör (kan det ha med vädret att göra?), det är lugnt i huset för en gångs skull.
Det blir nog rätt bra. Även om jag kommer att ha grymt svårt att hålla mig vaken om några timmar.
Men det löser sig, det gör det alltid.

Imorgon får jag min efterlängtade soffa! Håll nu tummarna för att jag får färg så jag kan börja måla på måndag!
Dock lär det bli mål på tidiga mornar och sena kvällar. Inget mitt på dagen om denna värmen håller i sig.
Då ska denna bruden steka på stranden!
Är man ledig så ska det utnyttjas!
Så de så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0