Sömn

Jag har sovit gott idag i alla fall, konstigt nog.
Det blir väl så när man är tillräckligt trött...
Gick ju omkring och kände mig full igår, vinglade in i väggar och kunde knappt hålla ögonen öppna :(

Men...Sovit 8 timmar idag.
Får lite dåligt samvete med tanke på högen med disk som är samlad i mitt stackars kök.
O borde hämta kartonger..
O borde installera mitt eget internet (tack någon av grannarna för detta)
O borde hänga upp min tvätt...
Borde dra över en sväng med dammsugaren..

Okey.
Morgondagens plan ser ut som föjer:

*Sömn till 11,30 sen ringa BroGripen och be dom fixa en rekvisition.
*Ringa fastighetsskötaren
*Hänga upp tvätten
*Diska och dammsuga
*Flirta med pappa och hämta resterande kartonger hos exet.
*Om brogripen får tummarna loss: hämta min färg.

Låter det som en plan kanske?
Liiite tight med 3 och en halv timmes sömn, men de får duga. Deras telefontider är ju mellan 9 och 12 så.. :(

Okey...Idag piggar inte ens "Cheek to Cheek" up mig.. vafaaan :(

Sööötaste giiisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0