Svimfärdig

Det är ungefär så jag har känt mig hela natten.

Efter min nattrunda inatt (då jag klättrar upp till sjätte våningen och sen ner igen) var jag totalt slut. Skakade i hela kroppen och trodde faktiskt för en minut att jag skulle tuppa av.
Liten kombination av alldeles för lite mat och sömn det senaste dygnet kanske? Ätit tre mackor på 24 timmar. Sådär bra kanske.
Men hittade massa god mat i köket som jag satte i mig. Så nu lever jag igen. Om än fruktansvärt trött.

Har i alla fall kommit en bit på vägen.
Handlade mat/kryddor/badrumsgrejor/tvättmedel/städgrejor för 1700 spänn med pappa idag. Gulp.
Fixade sedan lite kartonger från exet till min lägenhet.

Galet.
Tänk att det är min lägenhet.
Jag kan fortfarande inte riktigt fatta det, fast nycklarna numera sitter på min knippa.
Lägenheten som storebror har haft i 12 år och som jag alltid har sagt att jag ska ha när han flyttar, är faktiskt min nu :)
Bilder kommer förhoppningsvis imorgon kväll. I alla fall på det lilla som är klart. Kök och vardagsrum kan jag fota, men där ska ju målas så...

Nu ska jag ringa Tobbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0