Teach me a thing or two

Haha, jag ska lära ut hur man fixar en blogg på söndag, nice ;) Kommer nog att vara ungefär vad mitt huvud fixar då :)
Jobb är galet inatt.
Hade det inte varit för att jag måste ha lite koll på nattkörningen, hade jag sprungit för fullt nu.
Ligger hopplöst efter, och precis nu kan jag inte göra så mycket ...Buäh! Varför ställer jag upp????

Petter hann i stort sett se mig innan kommentaren kom:
"Du bottenslam, mår du bra ikväll?"
Mitt svar blev:
"Nej du min pingelkossa...jag mår nog allt annat än bra..Jobba natt kanske? Blink blink.

Han ville inte jobba natt.
Förstår inte det?
Ställer man inte upp för sitt bottelslam?? ;)

Blir iaf ingen utgång imorgon.
Blir "samling" hos mig istället för lite...hör och häpna nu...vin!!
Överraskning!

Hrm.

O ja, jag inser att min blogg "Dunka mig gul & Blå" är totalt meningslös för alla som inte var med.
I know.. Tro mig!

Nej..Nu ska sandra motionera i två miljarder trappor.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0