Tomt..

...I plånboken kommer det att bli under denna helgen :/

Imorgon (läs idag) ska det handlas mat och diverse grejor för att jag ska kunna bo i lägenheten. På fredag eller i helgen ska soffa, tvbänk och byrå inhandlas.. O hej så var alla pengarna borta.. :(

Tur att jag fortfarande har lite o inkassera av mina kära vänner för Sofiero-biljetterna :)

Tittade förbi Petter innan jobb och fick skrattat lite. Alltid lika kul o ses :) 16:e it is Pinglan! ;) Haha!

Har faktiskt inte varit lika trött inatt som de föregående två nätterna. Känns bra.
Eva min underbara darling ringde och snackade bort 40 minuter med mig medan jag gjorde nattkörningen, tack!
Sen har det flutit på.
Fixat lista över vad jag behöver handla imorgon (läs idag) Hjälp vad lång den blev. Ett och ett halvt A4 liksom..Tjenare. Tur att pappsen har stoooooor bil ;)

Idag ska vi förhoppningsvis få ordning på köket.
Ska försöka fixa lite med badrum och klädkammare också.

Sängen står i sovrummet, ska bara bäddas lite så är de OK. Eva kommer på fredag och hjälper mig fixa i ordning lite. Nice!

Sen bor man där minsann ;)
Sitter fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0