Två ton räkor

Jag har hört att det ska bara bra att äta mycke skaldjur..
Men ikväll slår jag nog alla rekord..
Kommer att vara grymt trött på räkor efter denna sommaren!

Vi kör ju med sommarbuffé i restaurangen denna sommaren eftersom vi bygger om köket.
Aja, det är gott än så länge i alla fall.

Hann ju få mig lite pasta med köttfärssås innan jag drog hemifrån också. Nam nam..

Köpt den förbannade soffan idag. Och sänggavel...Och en sittpuff.
TV-bänk och ytterligare en sittpuff ska inhandlas i veckan.

Med risk för att killarna på jobb dödar mig nu...men..
Borde jag packa upp min nya TV kanske? :) haha...har inte ens hunnit öppna lådan.

Bäst jag gömmer mig om nu grabbarna får för sig att läsa detta...Hrm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0