Underbart!

Det finns inte mycket mer man kan beskriva det med.

Kom precis in, har suttit i solen i min nya bikini i en och en halv timme. Läst Liza Marklunds "Nobels testamente"
Eller ja, inte hela boken, men nästan 200 sidor, haha ;)

Sovit i nästan 7 timmar idag, mycket för att vara mig. Vaknade och ringde storebror, lät förmodligen rätt ynklig eftersom han bestämde att jag fick vila och ta det lugnt ikväll. Man tackar.

Så jag krängde på mig bikinin och satte mig ute. Skönt!
Ska gå och fixa lite middag och äta den ute också innan det är dags för en dusch och lite sminkning.

Det här vädret får gärna hålla i sig i evigheter!

Imorgon måste jag dock sätta fart. Min nya lägenhet måste städas..ordentligt!
Ska förmodligen införskaffa lite färg och måla köket och packa upp sakerna där denna veckan också. Sen är det inte så mycke som behövs göras efter att hon väl har besiktigat den.

Möblerna ska handlas till helgen i alla fall :) Tv'n kommer på fredag eller måndag. Mums ;)

Sola vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0