Velpelle!

Vissa människor är bara såna.
Jag känner just nu två.
Herrejesus. Hur svårt kan det vara?

Bilder från lägenheten kommer inte idag, sorry! Har haft äckligt mycke att göra och inte haft en chans att installera modem och telefon och allt sånt kul.
Upp kl halv två. Sovit i ca 4 timmar då. Varmt som tusan i lägenheten och massa liv ute på gatan. Men men I like my place ändå ;)
Pappa kom..jag började skura badrummet i väntan på TV-killen. Halvvägs genom kaklet kom han. Upp med min 52 kg tunga lilla TV.
Jag och pappa åkte iväg till IKEA..skulle handla ett par handdukar och fräscha upp badrummet lite. Kom hem med en byrå (och handdukar)

Fortsatte med min super-rengöring av badrummet. Har ni nån gång typ badat i klorin? Inget att rekommendera i alla fall, urk!
Mamma städade sovrum och hjälpte mig med badrummet. Eva monterade nästan hela byrån och två halva (?) lampor.

Ska köpa lampor till den ena imorgon, sen är den klar. Den andra..Hm kolla in "KNAPPA KLÖVER" på IKEAS hemsida så fattar ni. Man blir dum i huvudet bara av att försöka lista ut  hur dom har ritat. Suck..

Men men..Sovrum nästan klart. Ska sätta i resterande lådor och dekorera lite bara.
Badrummet är klart.

Imorgon jobbar jag 12-timmarspass.
Med andra ord inte spec mycke tid att fixa på.
Men lite i köket ska jag nog hinna med? Kanske?

Vill bara sova egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0