Vilken dag som helst...

Enrique...i "Do you know?"
Herrejesus.. Är det bara jag eller är det lite varmt här?

Soft dag på staden idag.
Lunch, vandrande, huvudvärk för Eva och allmänt snurr för mig.
En sväng till Höganäs och nu däckat hemma i soffan framför MTV.
Snart tacos och sen iväg till jobb. Blir ett 24 timmars dygn. Igen.
Bah!

Student och sen en date imorgon ;)
Date även på söndag..med samma objekt...Ojdå..Nu fick jag blicken av Eva igen.
Förstår inte alls det?
Kan det ha nåt att göra med att det är hennes jobbekompis (minus kompis) som har bjudit ut mig ;)?

image70
M...M...m ;)



Kommentarer
Postat av: magdalena

vem ska du på dejt med? :O

2007-06-14 @ 20:01:09
URL: http://magdalenab.bilddagboken.se
Postat av: Eva

Fy faaaaaan va het han är!!!!!!!

2007-06-15 @ 00:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0