Åka lådbil nerför gasverksbacken..

Jo det kan man ju också göra om man känner för det.
Det var min vän och blivande granne Eva som fällde denna kommentar precis.

Hon blev otroligt besviken över att jag hade lagt ner Lunarstorm..

"Ja, själv är jag ju då så omogen att jag skulle kunna åka lådbil nerför gasverksbacken"

Attans.

Precis så omogen är ju jag också. Fick med andra ord raskt ändra mig. Jag la inte ner Lunarstorm för att jag har blivit vuxen. Jag bara orkar inte med det längre.. Ok? :)

Sitter för övrigt och gapskrattar åt Alex Schulman's blogg. Killen är direkt klockren! Läs gärna inlägget om hans chefer, länken till hans blogg hittar ni till höger här.

Nu har Eva kommit. Dags för pasta, Ugly Betty och Desperate Housewifes.
We like!

På återseende

Kommentarer
Postat av: Eva

Du det är absolut inget fel på att vara så omogen att man skulle kunna åka lådbil ner för gasverksgatan ;) Eller göra indianhopp påväg hem från Oj...

2007-05-17 @ 00:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0