Alla mot Sandra-dagen

Tror nog att alla har något emot mig idag?
Vad har jag gjort?

Samtal med en äcklig telefonförsäljare kl 12.00 idag:

(Jag har sovit i två timmar efter att ha kommit hem..och det går fram ca 5000 signaler innan jag väl svarar)

Jag: - Vafaaaan är det?
Han  - Öhh hej ehh jag ringer från..
Jag  - Jag skiter fullständigt i var fan du ringer från, vad vill du???
Han - Eh men alltså jag eh..
Jag - Jaaa????
Han - Jag söker Eva
Jag - Men va i helvete?? Tror du att hon kanske jobbar vid den här tiden??Kanske? Med ett RIKTIGT jobb, inte som en jävla parasit till telefonförsäljare???
Han - Jo men alltså...ehh...du behöver inte vara otrevlig..
Jag - Håll käften!

Lägger på luren.
Har inte alls dåligt samvete.
Jävla idiot.

Kommer sen ner i tvättstugan...kvart över tre...sovit fyra och en halv timme.
Tvättiden började kl 15...men kvart över borde den fortfarande vara min.

Då är där en dam (läs helvetes jävla satkärrings-fan) som har lagt in sin tvätt...och har FYRA minuter kvar. Med andra ord har puckot börjat tvätta långt innan tre.
Okey..skitsamma..fyra minuter kan jag överleva.

Men tror ni att damen (läs helvetes jävla satkärrings-fan) i fråga har vett att komma ner när tvätten är klar? Nix Pix.
Tjugo i får Sandra frispel..öser ut all tvätt utanför tvättrummer, lägger i min egen, sätter igång maskinerna och låser dörren.

In Your Face!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

försäljarna är helt otroligt störiga. dom ringer hem till oss typ 2 gånger per dag o till o me nio på kvällen.. ja e så trött på dom!

2007-05-22 @ 16:53:57
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: Fröken Hansson

Haha du e sååå kylig tjejen! Fan va jag älskar när du snear! Får mig att också framstå som mänsklig ;) Ett tips: anmäl er til nix eller va de heter. Så får dem jävlarna inte ringa er!

2007-05-22 @ 17:01:31
URL: http://fantasifeber.blogg.se
Postat av: Dessi

HAHAHAHA, du e ju galen! roligt ;)

2007-05-22 @ 20:26:39
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0