Att jobba på natten

Det är något speciellt över det hela.
Man sitter här helt ensam...Sitter och sitter, kanske inte såå mycket sittande egentligen.
Men inatt sitter jag mest, är verkligen inte mycket jag har att göra. Är förbannat skönt med tanke på att jag inte har sovit till mer än kl 10,00 i förmiddags.

Strunt i det, man är ju ung :) Haha.

Väntar på att två gäster ska dyka upp, har de inte kommit kl 2 får jag väl snällt checka in dom ändå och köra nattkörningen oavsett vilket.

Mycke funderingar just nu, emellanåt i alla fall. Tror dom flesta i min närhet har märkt det. Inte minst med tanke på att jag springer tre ggr i veckan nuförtiden.
Bra sätt att rensa hjärnan på är det i alla fall...

Fick ett schema i "I form" som jag faktiskt ska börja följa! Problemet är att de mesta av det bygger på terränglöpning..Det är ju jag sådääär het på med tanke på att mina knä avskyr terräng.

Men men..
Nu ska jag städa efter dagens konferenser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0