Att springa vilse i sin egen stad..

Borde väl egentligen vara rätt omöjligt?
Inte för Sandra inte, typiskt mig på något sätt.

Startade dagen med ett samtal med Gill, ska äta frukost med henne efter jobb imorgon. Världens sötaste är hon! :)
Käkade en nyttig frukost (knäckebröd o grejor).

På med träningskläder och iväg.. Ingen aning om hur långt jag sprang men när jag väl vek av trodde jag att jag visste precis var jag var, haha tjenare!
När jag väl började gå igen (skulle gå den "sista biten") hade jag iiiingen aning alls om var jag var..Kom ut på nån väg som jag trodde jag hade sett förut...Längsta vägen jag har sett i mitt liv ska tilläggas.
Aja, hem kom jag i alla fall.

Käkade lunch och satte mig på balkongen med en bok, sådär mitt i solen. Underbart.
Försökte vila en timme också...gick sådär, massa ambulanser överallt. Vad händer i Helsingborg egentligen?

Har fixat en nyttig pastasallad med massa grönsaker och fullkornspasta minsann.
Ska väl snart fixa till mig (platta hår och sminka mig) sen ska man snart iväg igen.

Ny vecka
Nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0