Ett nyktert fylle-sms?

Ni vet dom där sms:en man bara får för sig att skriva när man har druckit ett par glas vin (läs flera)?
Man har kanske tankarna på att skriva och skicka det även i nyktert tillstånd men vågar/vill ändå inte riktigt. Sen kommer spriten i kroppen och då går det minsann hur bra som helst..

Jaja Ni vet vad jag menar?
Ett sånt sms skrev jag inatt.
Vaknade kl 1...låg vaken till klockan fyra(nejdå, jag är inte alls van vid att vara vaken när det är mörkt nu). Och någonstans under dessa tre timmarna kom jag på precis vad jag skulle skriva..Så jag författade sms:et.. Nykter. Men gissa vad? Jag skickade aldrig det.

Så nu har jag ett jäkligt bra sms liggande i min utkorg..Och tar jag inte bort lär det säkert bli skickat efter ett par (läs flera) glas vin.

Kvalificerar det sig som ett nykter sms, eller som ett fylle-sms då?

Ett nyktert fylle-sms kanske?

Kommentarer
Postat av: BIG

Skicka det! Han vill ha det...eller?

2007-05-16 @ 19:48:18
Postat av: BIG

Och förresten tycker jag inget kan kvalificera sig utan start.......

2007-05-16 @ 19:50:49
Postat av: magdalena

hahaha förvirrade människa :P

2007-05-18 @ 15:16:44
URL: http://magdalenab.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0