Har jag blivit kidnappad av terrorister?

Per är klockren!

Vilka underbara dagar jag har haft! Mina kollegor är bäst! Utan tvekan!

I onsdags var det ju dags för möte och lite middag. Började med receptionsmöte, sen vidare upp på dom nya rummen och invigde dom med lite champagne och jordgubbar.
Vidare till Lundia för middag och en massa vin. Gott snack och härlig stämning hela kvällen.

Malin och Petter envisades med att jag skulle med på företagsgolfen dagen efter. Jo visst... Hemma klockan ett på natten efter vin och drinkar och sen en cider med Mattias på Grand.
Fick grym ångest när jag insåg att mitt tåg gick kl 05.53 på morgonen...Hej och Hå.
Upp klockan fem..Regn ute. Underbart. Vad gör man inte för sitt företag?

Till Lund, blev upplockad av Petter och Per halv åtta, till Landskrona och träffade resten. Ut på Ven och gick en 18-hålsbana som Malins Caddie... Jag är ju numera utnämnd till Årets Caddie av företagsledningen ;) Yeah!

Efter mycke golf, mycke regn och väääldigt blöta fötter var det dags för middag. Givetvis med vin. Vi heter ju inte Malin och Sandra för ingenting eller? :)

Tillbaka till Lund vid 18-tiden. Jag och Malin var så sjukt övertrött på vägen att vi gjorde livet surt för alla andra.

Vi: "Per, var tog du vägen? Blev du kidnappad av terrorister?"
Per: "Har jag blivit kidnappad av terrorister? När då?"

Smart. Förhoppningsvis hade han vetat det om han hade blivit det? Eller?

Vidare till Grand för ännu mer vin. Tror vi tömde baren på rött vin igår.

Kul när man insåg att Nej...Det är ju söndag idag och det går inga tåg förrän kvar över fyra på morgonen.. Jaha du?

Fick iaf en sängplats, tack tack ;)

Jag skickade inte mitt nyktra fylle-sms.
Om det var någon som undrade?

Kommentarer
Postat av: Walldow.

Nyktra fylle-sms vet jag allt om! Personligen gillar jag inte sms längre. De bara pajar allt! Ses snart? :) Kram.

2007-05-18 @ 18:38:02
URL: http://walldow.blogg.se
Postat av: Eva

Nej du skickade inte ditt nyktra fylle-sms. Men du skickade ditt onyktra fylle-sms igår :P

2007-05-18 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0