Hur man dricker sitt kaffe



Sen jag blev en av hotell och restaurangfolket så dricker jag mitt kaffe så här:
image8

I glas.

Har varit i ex-lägenheten precis, eller hm..enligt kontakt och 2500 kr mindre så är den min i en månad till. Även om jag inte bor där. Oavsett vilket..Fy fan vad där ser ut. Usch. Skulle aldrig kunna bo där...fast å andra sidan, om jag hade bott där hade det varit städat. Och jag hade varit sjukt irriterad på bristen av hjälp. Men nu är det inte så..Jag bor inte där och tänker definitivt inte städa där.
Hämtade installationsskivan till programmet som gör att man överföra musik/bilder/annat mellan dator och telefon. Nu blir det mer kul bilder från mitt dagliga liv gott folk!
Om någon nu tycker att det är intressant ;)

Mer kommer senare!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

konstigt nog e allt godare i glas.. =) trevligt att du uppdaterat din blogg. i will watch u=) Puss!!

2007-05-15 @ 22:41:17
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0