Illamående

Kul kväll på jobb det här.
Exet dyker upp (varför på Grand av alla ställen?) och terroriserar omgivningen. Underbart.

Italien-gruppen kommer att återvända hem lika missnöjda som förra året, dock med nya grejor nu. Om jag letar fel på allt jag kommer över blir jag också en missnöjd person. Letar man tillräckligt länge så hittar man liksom. Naturens lag.

Men nu ska vi inte bara vara negativa.
Riktigt kul att Petter jobbade innan idag. Nästan glömt vilket bra team vi är.
Bröllopspaketen kom på plats utan en massa krångel...och givetvis med en massa skratt. Som det brukar när vi är på gång.
Fick sällskap en halvtimme längre dessutom.
Tack Pinglan, Du är guld värd!

Sitter just nu bara och väntar på att baren ska stänga så jag kan bli klar med mitt jobb. Det mesta är väl klart iofs. De enda som ska göras är det jag verkligen inte kan göra förrän allt folk försvinner.

Vissa får ju gärna försvinna snabbare än andra kan vi lugnt konstatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0