Jag har fått en egen sång

En alldeles egen..
Hur kul är inte det? Oväntat..men ändå :)

En sång skriven om mig/till mig...skumt!

Jaha, annars sitter jag på jobb. Absolut ingenting att göra och det är så grymt skönt!
Klar med precis allt som ska göras. Ska gå en nattrunda och sätta ner vatten på konferenserna. Men det får vänta, tror inte gästerna vill dricka det vattnet annars.

Blir mycke skitsnack med Tobbe ikväll/inatt har jag en känsla av :P
Pratat lite med Gill idag, sms:at med Malin och Åse..Min inkorg består av sms från jobbekompisarna. Vet inte riktigt hur det kommer sig?

Petter hälsade på innan, stackarn har halvt jobbat ihjäl sig denna helgen, och ska på det imorgon igen. Men de fixar han galant, vi två som är gifta med jobbet ju ;)

Ska träffa Eva vid halv tolv imorgon förmiddag, sen jäklar ska de packas.
Ner med glas, de sista kläderna, täcken, handdukar och sängkläder.

Om två veckor sitter jag i MIN lägenhet och skriver, underbart.
Det kan jag ju förresten göra..beställa bredband :)

Kommentarer
Postat av: Dessi

Vem ska du dit med då?

2007-05-28 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0