Julio Iglesias + Tom Jones + Jerry Williams=Katastrof?

Minst sagt!

Har nog aldrig varit med om något värre i hela mitt liv.
Där står man..på dansgolvet..får syn på denna...detta....ja något.

Tänk er en blandning av Julio Iglesias (bakåtslicken, det fake-brunbrända och vit linnekostym), Tom Jones (hela attityden om att man är het som fan även om man inte är det) och Jerry Williams (rycket i benet o den allmänna förlusten på taktkänsla)
Tänk er även att denna man(?) står med halvöppen mun, ögonen uppspärrade i jakten på kvinnligt kött och en ölflaska i högerhanden.

Denna man(?) kommer seriöst fram, drar fingrarna genom håret på mig och säger med nån hes, konstigt förvriden röst " Hej du..Om du rör dig likadant i sängen som på ett dansgolv tar jag gärna med dig hem"

Tänk er sedan att jag gick iväg och spydde.
Det sistnämnda gjorde jag faktiskt inte.
Men jag kunde ha gjort.

Aldrig mer Cantina 28 plus.
Never ever.

Kommentarer
Postat av: SANDRA

hahahahaha

2007-05-20 @ 19:29:19
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: BIG B

Och hur fan ser det ut, om man står och dansar i en säng?

2007-05-21 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0