Klirrande champagneglas, högljudda människor..

...Ljudet av en shaker, skratt, fullsatt.
Välkommen till Grand en fredagskväll/natt.

Alla har precis gått hem, eller åtminstone så har gästerna det. Baren och servisen är kvar, stackare :/ Lång kväll/natt för deras del.

Jag sitter här med mina kanderade jordnötter, sött så de stänker om det. Dessutom har Malin satt undan prinsesstårta till mig. Blir ännu en nyttig natt.
Eller inte.

Alla mina kära kollegor har varit här ikväll, det gör ju verkligen att man känner för att jobba? Njaa..Känner snarare för att sätta mig med dom och dricka massa goda drinkar och vin! Men nästa helg!

På tal om något helt annat.
Petter hade rätt. Jag ska sluta stressa. Det funkar inte så.
Så jag har officiellt sett slutat stressa nu. Punkt.

Klippning hos min Mia om 7 timmar. Underbart. Behöver prata av mig lite med henne, hon har alltid svar på tal! I like!

Sov gott ni som kan, jag ska göra en reindexering!

(Fan vad smart jag lät där ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0