Man är la grym!

Ibland känner man sig bara sådär grymt duktig!

Är klar med i stort sett allt, skönt! Två av konferenserna inför onsdag är till och med klara, I like!

Sitter och avnjuter ett äpple och en Ramlösa Citrus just nu. Det är inte vin men det fungerar ;) Haha! Har lyckats få i mig lite vanliga mackor och en räkmacka innan dess. Hej Mamma, läser du detta ;) Hrm...Hoppsan.

Men skaldjur skulle man ju äta när man var i 20+ åldern. Det skulle vara bra för...Ja något, så noga läste jag inte artikeln!

Ska gå en sista nattrunda om ungefär en kvart. Sen är det mindre än två timmar kvar till Gill kommer och vi ska äta frukost. Blir nog borta på Lundia! Man måste ju stödja verksamheten, haha!

Ha en riktigt bra tisdag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, läst och fattat! Du fortsätter fylla på kolesterolet :). Varför får aldrig jag någon räkmacka, eller wienerbröd, eller fruktfat, eller pannacotta eller något av allt annat gott du stoppar i dig om nätterna. Har ni aldrig hört talas om doggybags på Grand?? Fast det är kanske tur att du aldrig släpar hem något av allt gott, då hade du kanske fått släpa runt på mig i rullstol!
Lev livet och lev det väl!

2007-05-22 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0