Nyttig?

Idag är jag i alla fall betyligt nyttigare än vad jag har varit under hela min nattvecka.

Mammas blick när jag berättade att jag hade satt i mig 6 wienerbröd under en natt sa allt. Kolesterolvärde vadå? :)
Haha.

Så har idag ätit ordentligt mat..blev lite glass på slutet men det kan jag förtjäna.

Har i övrigt invigt min nya Newline löparjacka på bandet idag... Malde på i 3.2 km innan mina kära fotleder satte stopp :(. För en gångs skull kände jag att flåset var där det skulle. Hade kunnat fortsätta ett bra tag till men som sagt..fotlederna tyckte inte alls om mig :( Tror jag måste ha nya skor på jobb.
Fick i alla fall kört axlar och ett par benövningar till innan jag gav upp för dagen.
Härligt!

Sedär...Ett samtal med Mackan senare så är det konstaterat att vi kanske ska ses i morgon efter att jag har varit på receptionsmöte och middag med jobb. Nice!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0