Totalt snurrig

Jag är helsnurrig efter all information om alla tv-aparater jag har fått höra idag.

LCD-tv, Plasma-TV, 37", 42", hur många HDMI ingångar, hur många SCART kontakter..hur upplösningen är, vilket märke som är bäst...hur många WATT dom drar....Bla Bla...Hjälp?

En snygg, bra TV :P Är det för mycket att be om?

Har i alla fall bestämt mig.

Det blir den som finns på bilden i inlägget under.
En SAMSUNG Q97. 42"
Jag är nöjd!

Sen att den går lös på liiite mer pengar än vad jag hade tänkt mig..Det skyller jag på försäljarna. Fan vad dom kan snacka :P Haha..

Har dock inte bestämt mig för var den ska köpas.
Det står mellan Audio Video och Expert.

Dom har samma garantier och grejor på båda ställen...Så valet står just nu mellan försäljarna :P
Big Deal Liksom :P

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vem skall nu betala ?

2007-06-01 @ 11:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0