Vad en flicka vill ha

...Svar på sina sms till att börja med.
Är det verkligen så himla svårt att dra iväg ett sms med "ja/nej jag ska med/inte med. Godnatt" ??
Var ligger problemet?

Börjar dock vänja mig.
Morr.

Över till nåt roligare.
Jag är utvilad. Sjukt skönt utvilad. Somnade på soffan framför en film igår, vaknade vid 23, gick ut på balkongen och tog lite luft och stupade sedan i sängen. Somnade direkt och sov fram till halv åtta. Måste vara rekord i timmar för mig på flera veckor. Nice!
Har precis satt i mig en lagom stadig frukost. Bestående av äggröra (gjort på MJÖLK), bacon och ett par rostade mackor! Till det kaffe och nyhetsmorgon. Uäh vad vuxet det lät :(

På tal om vuxet, min pappa (kommer inte ihåg vad vi pratade om från början för att komma in på det men..) konstaterade att om 15 år var jag 37...Men? Kom igen? 37? Nänä...Inte jag inte :)
Ska åldras fram till 30 sen ska jag börja gå nedåt...kan pendla mellan 20 och 30 resten av livet ;) Perfa!

Mitt knä gör sjukt ont idag :(

En dusch och sen ringa pappsen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0